Ce diferenţă fac câteva fraze, atunci când ele ies din gura cui trebuie! A fost suficient ca Liviu Dragnea să se declare rapidist de la vârsta de 3 ani pentru a declanşa o mobilizare generală în rândul altor PSD-işti.

Brusc, Gabriela Firea (primarul Capitalei), Gabriel Mutu (primarul sectorului 6) şi Daniel Tudorache (primarul sectorului 1) au ieşit şi ei în public şi şi-au manifestat şi ei fie preocuparea, fie dragostea pentru echipa simpatizată de şeful lor. Iar edilul sectorului 1 a mers şi mai departe şi a trecut de la vorbe la fapte!

Concret, la 48 de ore după declaraţiile lui Dragnea, Adunarea Creditorilor de la FC Rapid SA, grupare intrată în faliment anul trecut, s-a întrunit şi a aprobat folosirea brandului Rapid de autorităţile locale de la Primăria sectorului 1. Potrivit prosport.ro, decizia reprezintă un mare pas înainte în tentativa lui Tudorache de a prelua gruparea giuleşteană. Edilul a şi anunţat deja intenţia sa de a aloca cinci la sută din bugetul Primăriei pe care o conduce, adică 17,5 milioane de euro, pentru secţiile Clubului Sportiv Rapid!

„Am aprobat în Adunarea Creditorilor, închirierea brandului către autorităţi. Suma pe care o cerem e de 5.000 de euro plus TVA pe lună. Acest acord va înceta de la sine în momentul în care va avea loc licitaţia pentru brandul Rapid. Atunci, dacă îl vor cumpăra la licitaţie, cei de la Primărie vor deveni proprietari de drept. Dacă va cumpăra altcineva, autorităţile vor trebui să discute eventuala închiriere a brandului cu noul proprietar“, a explicat lichidatorul Mihai Florea pentru prosport.ro.

Astfel, până când brandul Rapid va fi evaluat, proces pentru care a fost aleasă deja o firmă care are 30 de zile la dispoziţie, Primăria sectorului 1 poate folosi însemnele alb-vişiniilor.

La scurt timp după ce Rapid a intrat în faliment în 2016, două echipe, AFC Rapid şi Mişcarea Feroviară, care se doresc a fi continuatoarele formaţiei originale, s-au înscris în liga a V-a şi au şi promovat la finalul stagiunii trecute.

Primăria sectorului 1 a ajuns deja la o înţelegere cu Mişcarea Feroviară care poate folosi numele, culorile şi sigla Rapidului în noul sezon, după ce brandul a fost închiriat de primărie. Cei de la sectorul 1 ar fi dorit ca şi AFC Rapid să fie cooptată în noul proiect, însă, deocamdată, nu s-a ajuns la un acord cu această grupare.

Sursa: adevarul.ro